2014. április 16., szerda

7.rész

OMG. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a több mint 1900!!!!!!!! megtekintést. Láttátok a fiúk új klipjét ??? Vmi eszméletlen lett !!!
Jó olvasást !!!
Xx Libia

P.S.:"28-án van az utolsó hivatalos megjelenésem (farsang) és utána majd annyi részt fogok hozna h meg fogtok bennük fulladni (hihi)

Harry szemszöge:

Elkészültem a díjátadóra és elindultam Taylorért. Egy vörös ruhát viselt és vöröst rúzst kent a meseszép ajkaira.Mikor megérkeztünk csak a vakuk villanását lehetett látni. Rengeteg kérdést kaptunk amit készségesen válaszoltunk majd elindultunk. Niallen és Emilyn kívül már mindenki megérkezett. Még vártunk arról beszélgettünk hogy vajon nyerünk-e díjat mert 2 kategóriában is jelöltek minket. Egyszer csak szó szerint kivágódott a bejárati ajtó és Niallék léptek be. Csend kísérte a bevonulásukat mert mindenki csak azt figyelte ahogy Emily szó szerint végig siklik a termen. Az az elegancia egy magasabb szintre emelte, fenséges. Ruhájáról már ne is beszéljünk... Földig ért és körül ölelte a termetét. Eléggé erősen kapaszkodott Niall karjába amit meg is értek mivel a cipője legalább 12 cm volt. Meseszerű volt az egész jelenet.
-Sziasztok!-köszöntöttek minket.
-Hááát Em valami fantasztikusan nézel ki.-dicsérte meg az öltözékét Zayn.
-Köszönöm.
-Egyetértek Zaynnel. Fantörpikus.-nevetett fel a saját poénján Louis.-Tényleg had mutassam be a barátnőmet Eleanort.
-Szia Emily Grant vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Örülök a találkozásnak Eleanor Calder.-fogadta el a gesztust.
-Helló Danielle Peazer vagyok Liam barátnője.-mutatkozott be Dani
-Emily Grant.
-Hello Taylor Swift , Hazz barátnője.
-Hali ! Emily Grant.
-Szia hugi !-ölelte meg Perrie.
-Szió nővérkém!
-Nővérek vagytok?-kérdezte egyszerre Dani és El.
-Nem csak nagyon jó barátnők.-válaszolta Perrie.
-Akkor indulhatunk?.-csapta össze a két kezét Niall barátunk.
-Persze .-szólaltam meg majd megfogtam Tayt és a elkezdtem húzni a terembe.
Hangulatosan volt az egész feldíszítve.Elfoglaltuk a helyünket és vártunk , hogy minket szólítsanak ami nem sokára be is következett.
-A legjobb popzene kategória nyertese a Best song ever.
 Emily szemszöge:
 Kellemes érzés fogott el mikor kimondták a fiúk nevét. Talán elismerés , öröm és egy kis büszkeség. Tisztelem őket mert odaadással dolgoznak. Örülök , hogy nekik írhatok számokat. Büszke vagyok rá , hogy ilyen barátaim lehetnek.
-Gratulálok!-mondtam.
-Köszönjük! Majd otthon kirakjuk.-Louis. Hát drága barátom azt várhatod ugyanis azokat a díjakat amiket a zeneszámokért kapnak mindig nálam kötnek ki. Ez volt az egyetlen dolog amit kértem Paultól mert gyűjtöm őket. Bár az apukám is közre játszik benne mert ő mondta egyszer: "A díj mindig azé akié a számot írta". Alex Grant. A világ legjobb zeneszerzője és az apukám . Igaz hogy ő már nem él még mindig a példaképemnek tekintem.
-Szerintetek elmehetünk ?-kérdeztem.
-Hát még megkeressük a menedzserünket neki szólunk hogy elmentünk és akkor szabad a pálya.-ismertette a tervet Liam.
-Hát akkor mire várunk répácskáim !?-sikította Louis. Oh jaj Paul !!!!!!!! Gyorsan írni kéne egy SMS-t...de azt úgyse olvassa el.Hát akkor egy választásom van.
-Srácok el kell intéznem egy telefont.
-Megvárunk.
-Okay.
Kicsöng.Ez már csak jót jelent.
-Szia Emily! Mi újság ?-köszönt.
-Szerbusz Karol ! Csak elnézést akartam kérni mert nem hívtalak fel csak dolgom volt!
-Em ? Te vagy az ?
-Oké de most mennem kell  mert a fiúk bemutatják a menedzserüket.
-Jaj most már értem.
-Szia!...Elintéztem mehetünk.

Later.....

-Szia Paul ! Bemutatjuk egy barátunkat Emily Grantet.
-Hello Paul Higgins.-azt hittem elröhögöm magam.
-Emily Grant.-mindjárt jön a nevetésáradat.
-Srácok nektek most el kéne mennetek egy interjúra ja és Taylor a menedzsered keresett.-Paul.
-Nekünk menni kell ?-kérdezte Dani és El.
-Nem ártana.
-De akkor Emilyt ki viszi haza?-kérdezte Louis.
-Ne aggódjatok majd én haza viszem. Hát innen meg ment minden mint a karikacsapás. A fiúk és a barátnőik mentek az interjúra , mi pedig az autóút közben meg beszéltük hogy nem sokára kellenének a dalok. Most pedig itthon ülök és várom az ihletet. Na most....nem....most....ohh nem.....Ring-ring. Hüpsz ez a telefon. Jaj nekem...

-Hey csajszi ! Verseny van a rakparton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése