2014. április 16., szerda

8.rész


Sziasztok mókuskáim !
Végre vége van a felvételi időszaknak !!!! Most már remélhetőleg gyakrabban hozom a részeket. És elnézést szeretnék kérni a design problémákért így légyszi kommenteljetek h nagy baj lenne ha a blog elköltözne !!!! *-* És ezer bocsánat a rövid részért.
Jó olvasást !

Xx Livii

Ui.:Szeretnélek megkérni titeket hogy kukkantsatok be a egy másik 1D-s blogba ahol "társszerkesztő" vagyok . :) társblogom (33 fejezet van fent)

Emily szemszöge:
-Hánytól lenne ? Ki ellen ?-kérdeztem.
-Valami újonc. A srácok azt mondták nagyon jó de még tapasztalatlan. Simán legyőzöd.
- Hányra menjek ?-futottam az emeletre a szerelős cuccokért
- 10-re gyere hozzám .
-Vigyem magammal ???
-Nem ártana de egy kicsit feltúrbózhatnád a hatás kedvéért .
-Basszus 6 óra alatt ???-akadtam ki.
-Próbálkozz. És kinyomta. Mi az hogy kinyom ?

Later...

3 órája a garázsban ügyködöm és szünet nélkül próbálom kipofozni a járgányomat. Imádom ezt csinálni mert megnyugtat mint a dalírás. De amikor száguldok az az adrenalinlöket. Általában egy-egy verseny után születnek a slágerlistás számok. Akkor teljesen tiszta az agyam és tudok gondolkodni. De ha véletlenül valami balul sül el akkor akár meg is hallhatok. Hála az égnek eddig még nem történt balesetem de nem is a mai napon szeretném elkezdeni. Bár az is igaz hogy a családom halála után hónapokig nem mertem bármilyen gépjárművet vezetni de rájöttem nincs mit vesztenem. Nem küzdenék foggal-körömmel a halál ellen.
-Na hova is raktam a 16-os kulcsot ?-kérdezte hangosan. Áháá megvan.....csengettek de ki lehet az ??? Gyorsan lekaptam a koszos ruhákat és valamennyire lemostam magamról az olajat. Felszaladtam és nyitottam az ajtót.
-Szia !-köszöntök a fiúk.
-Sziasztok ! Hát ti mi járatban erre ?-remélem lehetett hallani a hangomban a meglepődöttséget.
-Niall emlékezett rá hogy hol laksz így gondoltuk meglátogatunk.-mosolygott Liam.
-Hát o-oké.-hívtam be őket.
-Azta mekkora ez a ház !!!-füttyentett Zayn.
-Egyedül laksz itt ?-kérdezte Harry.
-Nem éppen. -mosolyodtam el majd a lépcső felé fordultam és füttyentettem egyet.-DRÁGÁM GYERE LE !!!!!
-A pasid ?-fintorgott Harry.
-Nem éppen. Mindjárt meglátjátok.
És akkor a lépcső felől hangos dübögés hallattszódott és a lépcsőn lefutott az én édes , kedves , aranyos "kis" kutyám Lady
Zayn szemszöge:

Gondoltuk meglátogatjuk Emilyt aki kicsit sem tisztán nyitott ajtót. Vajon mit csinálhatott ?
Most éppen a kiscsaj  szeretne nekünk valakit bemutatni. Nem is telt el félperc , hallottuk , hogy valaki csak úgy száguldozik lefele az emeletről.
OMG Mi ez a hatalmas dög ????? Ahogy lefutott a lépcsőn az első emberre - aki történetesen Harry volt- ráugrott. Így együtt tanyáltak egy hatalmasat.
-Mi a szar ?-visított fel.
-Lady tudod hogy nem szabad !-szidta Em a kutyát-Másokat nem döntünk le a lábukról !
-Lady , de ismerős ez a név.-tényleg mintha már hallottam volna de most nem ugrik be.
-Háát egy híres londoni motorosról neveztem el. Szerintem innen olyan ismerős a név. Őt is Ladynek vagyis Motoros Ladynek hívják. Annyira tetszett a név , hogy a kutyámat róla neveztem el.-mondta mosolyogva miközben a kutyát simogatta.
-Én azt hallottam , hogy ma is lesz egy versenye a rakparton , de eddig még senki sem győzte le.-Liam.
-Igen én is így hallottam.-Niall.
-Uhhh tényleg Emily van egy csavarhúzód mert a kocsiban meglazult az egyik csavar.
-Persze a garázsban találsz . Menj le a lépcsőn és balra a 3. ajtó.-felelte miközben eléggé a gondolataiba volt elmerülve.
Elindultam a garázsban . Benyitottam és elég nagy kupi fogadott de ami a legjobban meglepett az az , hogy egy vörös motor állt a sarokban.
Életemben nem láttam még ilyen szépet Perryn kívül. Odasétáltam és lehúztam róla teljesen a leplet.
-Zayn !? Mit csinálsz ?-találkozott a tekintetem Emilyvel aki teljesen le volt sápadva.
-Ez a tiéd ?-kérdeztem.

-Igen de jó lenne , hogy amit most láttál az közünk maradna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése